En spännande vecka

Sista veckan i april, och på fredagen är ett redan första maj. Veckorna bara rusar förbi, och denna vecka är verkligen speciell då på fredagen kommer äntligen min e-bok Ett Andetag ut. Väldigt spännande tycker jag, för att min e-bok kommer ut den 1.5 så kommer jag istället ha den 2.5 en Facebook Live, länken till mitt Facebook evenemang hittas här: Release för min ebok Ett andetag.
 
Förutom det, så ska jag presentera mitt slutarbete denna vecka, så att jag snart kan bli färdig Närvårdare. Och förstås planera till liven jag ska ha vilka dikter jag tänker läsa, och troligen någon nyskrivet material kommer kanske också med. 
 
Så den 1.5 tänker jag både fira första maj och att min e-bok har kommit ut, har beställt mjöd och munkar från ett ställe här i Helsingfors som jag och min pojkvän får njuta av. Förhoppningsvis om vädret tillåter hade jag och min pojkvän tänkt gå på picknick någonstans här i närheten, där det inte finns andra personer förstås. Men jag ser iallafall framemot den här veckan och hoppas den blir bra.
 
 
#1 - Camilla

Verkligen en spännande vecka för dig, skoj!

24 årig som bor i Esbo med min sambo och min katt Laku. I bloggen får du ta del av min vardag.